Concurs pentru ocuparea funcţiei de director al Instituţiei de Educaţie Timpurie nr. 2 „Rodnicioc”
PRIMĂRIA ORAŞULUI OTACI, RAIONUL OCNIŢA
ANUNŢĂ
concurs pentru ocuparea funcţiei de director al
Instituţiei de Educaţie Timpurie nr.2
„Rodnicioc”
1. Organizatorul concursului – Primăria oraşului Otaci;
2. Concursul se organizează pentru ocuparea funcţiei de director al Instituţiei de Educaţie Timpurie nr. „Rodnicioc”
3. Condiţiile de participare la concurs:
- poate candida persoana care deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- are studii superioare universitare de specialitate pedagogice;
- are o vechime în activitatea didactică de cel puţin 3 ani;
- la data expirării termenului de depunerea dosarelor, nu a împlenit virsta de 65 ani;
- cunoaşte limba română la nivel de comunicare şi limba respectivă de predare în localitate;
- este apt din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţei;
- nu are antecedente penale;
- nu a fost concidiată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.l lit.(l,m,n) din Codul Muncii al Republicii Moldova.
4. Candidaţii pentru acuparea funcţiei vacante depun personal sau prin reprezentant (la primăria oraşului, secretarului primăriei), prin poştă, prin email, în termen de 30 zile calendaristice din ziua publicării anunţului, dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii:
- cererea de participare la concurs după model specificat în Regulamentul „Cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţămînt general” aprobat prin Ordinul Ministerului Educaţiei nr.163 din 23.03.2015;
- copia actului de identitate;
- copia/copiile actului/actelor de studii;
- copia carnetului de muncă;
- curriculum vitae, al cărui model este specificat în regulamentul nominalizat;
- certifatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic şi neuropsihic pentru exercitarea funcţiei;
- cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere.
Candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managirial şi/sau titlul ştiinţific/stiinţifico-didactic, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale, publicaţiile didactice şi ştiinţifice, statutul de expert/evaluator naţional/internaţional.
La cererea de partipare la concurs se indică şi lista actelor depuse cu numerotarea fiecărei filei.
Dacă actele de participare la concurs se prezontă în copii, fără a fi însoţite de originale, acestea trebuie prezentate în ziua desfăşurării concursului. în caz de neprezentare a actelor necesare comisia ia decizia cu privire la neadmiterea la concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere, fapt ce se consemnează în cererea de participare la concurs. în acest caz candidatul are obligaţia să prezinte cazierul judiciar în original în termen de cel mult 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii ordinului de numire.
în cazul depunderii dosarului de către candidat personal sau prin reprezentant, cererea de participare la concurs se depune în 2 exemplare, dintre care una se restituie, sub semnătura, persoanei care a depus dosarul.
5. Datele de contact:
- numărul de telefon 027179253;
- email – primotaci@mail.ru.
- adresa poştală-or.Otaci str.Valerii Gaiciuc 18, oficiul primăriei, etajul 2, biroul secretarului primăriei.
6. Bibliografia concursului:
Codul Educaţiei al Republicii Moldova, Ledea nr.152 din 17.07.2014;
Regulamentul „Cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director şi director adjunct în instituţiile de învăţămînt general” aprobat prin Ordinul Ministerului Educaţiei nr.163 din 23.03.2015.